NAJCZĘŚCIEJ POJAWIAJĄCE SIĘ PYTANIA PRZED ROZPOCZĘCIEM WSPÓŁPRACY

 

Jak zacząć współpracę ze mną ?

Podjęcie decyzji o delegowaniu zadań zupełnie obcej osobie jest bardzo trudne. W końcu, kto zadba o Twoje sprawy lepiej niż Ty. Lepiej na pewno nikt 🙂 Rozumiem to doskonale, dlatego proponuję najpierw rozmowę o Twoim biznesie, o zadaniach, które są dla Ciebie problematyczne, nudne, ale konieczne i które chciałabyś oddelegować. Po omówieniu tych zadań oraz sposobu ich realizacji omówimy sposób naszej komunikacji, proces delegowania zadań i niezbędne terminy, aby ta współpraca przebiegała efektywnie, skutecznie i w przyjemniej atmosferze. Jeśli podejmiesz decyzję o współpracy właśnie ze mną, dopełnimy wszelkich formalności, uzgodnimy harmonogram i plan działań, a ja zacznę ten plan realizować.

Ile  to będzie kosztować?

Moja stawka godzinowa wynosi 50 zł. W zależności od Twoich potrzeb możesz wybrać  pakiet godzinowy lub zadaniowy.

Pakiet godzinowy polega na tym, że wykupujesz określoną ilość godzin mojej pracy w ciągu miesiąca – na przykład 5 godzin. Możemy od razu ustalić konkretne zadania i terminy ich wykonania i opracować z góry harmonogram, zgodnie z którym będziemy współpracować.

Jeśli natomiast wiesz, że potrzebujesz dodatkowej pary rąk do pracy, ale nie wiesz jeszcze dokładnie jakie zadania będziesz mi zlecać i ile czasu one zajmą – wykupujesz pakiet na określoną ilość godzin  i zadania zlecasz mi w ustalony sposób (mailowo lub telefonicznie) – na bieżąco wówczas omawiamy je i uzgadniamy terminy ich wykonania.

Pakiet zadaniowy (indywidualny) to swego rodzaju abonament, w ramach którego za określoną stawkę zajmuję się określonym zadaniem w trakcie miesiąca bez względu na to, ile czasu ono zajmuje. Takie pakiety sprawdzają się w przypadku na przykład obsługi Messengera czy odpowiadania na wiadomości email. Decydując się na taką współpracę musisz mieć świadomość, że ustalona cena obowiązuje tylko na realizację ustalonych zadań, nie ma możliwości zlecania mi na bieżąco zadań wykraczających poza pakiet. Cena pakietu zadaniowego zaczyna się od 150 zł.

Szczegóły dotyczące pakietów znajdziesz TUTAJ.

Jak monitoruję swój czas pracy i jak rozliczam się z przepracowanych godzin?

W ramach wykupionego pakietu godzin rozliczam się szczegółowo z każdej minuty. Swoją pracę monitoruję w pliku, do którego masz stały dostęp i na bieżąco wiesz, ile czasu poświęciłam na które zadania oraz ile minut/godzin zostało jeszcze do wykorzystania.

Co dzieje się z niewykorzystanymi minutami?

Przy stałej współpracy istnieje możliwość przeniesienia niewykorzystanych minut na kolejny miesiąc. Nie ma jednak możliwości, abym zwróciła pieniądze za niewykorzystaną część pakietu. Pobierając z góry opłatę, podpisując umowę, blokuję odpowiednio swój czas i nie mam wówczas możliwości podjęcia innej współpracy. W sytuacji, gdy nie zostaną mi zlecone zadania lub przekazane materiały do ich wykonania – ten czas przepada, lub przechodzi na kolejny pakiet, jeśli dysponuję jeszcze dodatkowym czasem.

Co w sytuacji, gdy skończy się pakiet, a Tobie zostanie jeszcze kilka zadań do oddelegowania?

Jeśli tylko moje zobowiązania wobec innych klientów nie będą zagrożone, z przyjemnością podejmę się wykonania kolejnych zadań dla Ciebie. Współprac nie podejmuje się zwykle z dnia na dzień, dlatego więcej niż pewne jest, że będę w stanie wygospodarować extra czas dla Ciebie. Będzie się to jednak wiązało z dodatkowymi kosztami, które uzgodnimy zanim podejmę się realizacji dodatkowych zadań.

W jaki sposób komunikujemy się i jak przebiega delegowanie zadań?

Sposób komunikacji ustalamy na początku współpracy. Możemy działać na Asanie, w Excelu online, możesz pisać mi mailowo, czego i na kiedy ode mnie oczekujesz. Możemy również na bieżąco kontaktować się przez Messenger, ale głównie w celu doprecyzowania szczegółów, poinformowaniu o nowym zadaniu na mailu czy Asanie. Możemy organizować spotkania na „Zoomie” podczas których przekażesz mi niezbędne informacje i powiesz o zadaniach do realizacji. Możliwości jest wiele, najważniejsze to dopasować je do naszej współpracy, żeby działać dobrze i skutecznie.

Jak wygląda przekazywanie gotowych zadań?

Każde zadanie, które dla Ciebie zrealizuję, przekazuję do akceptacji. Oczekuję, że przedstawisz mi swoje uwagi w ciągu 48h (wyłączając soboty, niedziele i święta), a ja wykonam poprawki najszybciej jak to możliwe. Po tym czasie uznaję swoją pracę za przyjętą bez zastrzeżeń.

Jakie są warunki płatności?

Każdy Klient i każda współpraca to tak naprawdę indywidualne ustalenia dotyczące terminów i sposobów płatności. Wszystko regulujemy w umowie, którą spisujemy na początku współpracy, przy czym każda współpraca z nową Klientką wiąże się z opłatą z góry za ustalony pakiet. W trakcie dłuższej współpracy możemy regulować te zasady tak, aby były satysfakcjonujące dla obu stron.
 

 SPRAWDŹ OFERTĘ